4228 Merhaba kızlar doktor bana cildimde kaşıntı ve kızarıklık olması nedeniyle AERIUS alerji ilacını verdi, ancak içmekte tedirgin oluyorum bebeğime zarar verir mi diye daha önce bu ilacı kullanan oldu mu ?
guzelanne01_ 4228 ben ileri derece alerjiğim kullandığım ilaçlar deloday aerıus ama doktorum bana içemezsin dedi 2 gebeliğimdede kullanamıyorum aşırı ileri derecedeyim hemde alerjikte
guzelanne01_ 4228 amin canım aşırı kötü bişey hemde üstelik yıllardır çekiyorum ben bu durumu çoçukken olmuş kızımada geçti Hatta inşallah oğluma geçmez Sıcak sütün içine düşmüş gibi oluyoruz yazın kızımda daha fazla Allahım yardımcımız olsun