Anne_elif kaç haftalıkken kullandınız ilacı ? Eğer İstanbul’da oturuyorsanız Cerrahpaşa getamı öneririm orda bu işin takibi yapılıyor, bende gebe olduğumu bilmiyordum tomografiye girdim birde bronşit için ağır antibiyotikler kullandım bana da getamı tavsiye ettiler oraya gittim cok şükür bir sıkıntı yaşamadım bugün 31 haftalık oldum