AydinlikevlerGM 32 haftalık hamileyım.suyum geldı gece.cıger gelıştirici iğne yaptılar hastanede yatıyorum😟
Sevgim AydinlikevlerGM benimde aynı seninki gibi oldu 32 haftalıkken suyum tamamen boşaldı iki ciğer geliştirici vuruldu 10 sene oldu hâlâ o iğneyi vurdukları yerler acıyor neyse 2 gün boyunca suyumu tutmaya çalıştılar 12 13 serum ama ne yazık ki bebek içerde susuz kaldığı için kilo kaybetmeye başladı acil sezeryan ile aldılar 1.580 kilo düşün şimdi 10 yaşında 35 kilo Allah'ın dediği olur Rabbim yar ve yardımcın olsun canım
Aysemiray Cok gecmis olsun xanim benim de 28. Haftada kanamayla beraber suyum gelmisti hemen ciger gelistirici vurdular yatirdilar bi hafta simdi cok sukur 32. Deyim arada lekenmem oluyor kasilmam oluyor ama geciyor sonraa
AydinlikevlerGM Aysemiray suyunuz az mı gelmişti?benım baya baya aktı. Cıger geşıstırıcı ıgnenın ıkıncısını vurucaklar gece.ınsallah bıtmez suyum tamamen
Elisam Allahin izniyle hic bir sey olmicak canim korkma zaten dogsasa 2-3 hafta kuvezde kalir sadece Nasil anladin suyun geldigini
AydinlikevlerGM Elisam yatmadan 5 dakıka once tuvalete gıtmıştım.yatagıma yatıncada sıcaklık hıssedıp banyoya kostum. Paçamdan akacak kadar su geldı.tutamıyosun zaten ıdrar gıbı,akıyo gıdıyo bırden
seydanurceyhan Allahh yardimcin olsun canim isallah saglikli sihatli kucagina almayi nasip eder rabbimm vakti zamaninda gelmeyi nasip etsin
Aysemiray AydinlikevlerGM inan hic anlamadim kanamam olmustu hastanede alttan numune aldilar orda suyumun geldigini farketmisler öyle yani kanla karisik gelmis anlamadim hic
AydinlikevlerGM Ankarada zekaı tahırde yatıyorum ama bebek yogun bakım unıtelerı dolu dogum yapsamda bebeği baska hastaneye goturucekler.😔
Busranisa AydinlikevlerGM o suyu doktorlar geri kazandiriyor korkma canim ben 31 haftalik gayet saglikli giden bir hamielikken gece suyum geldi ve dogum yaptim doktorlar dogumi durdurmaya calisti ama benim su sancilari tetiklemis serumlara ragmen dogm yaptim dogum yaparsanda hic korkma canim kizim saglikli yanimda hic saglik sorunu yok hersey allahtan strese girme allaha birak🙏
Aysemiray AydinlikevlerGM korkma canim Allaha emanet et bende istanbul çapa hastanesine gidiyorum oranin da yenidogan bakim ünitesi dolu bebekleri hep baska hastanelere sevk ediyorlar zor bi durum Allah kimseyi evladindan ayirmasinnn