bebegimibeklerken_ bende de geç döllenme oldu ve 6 haftalikken kalp sesini dinledim oldukça hafifti ki o haftada öyle olur dedi doktorum ,havalar cok sicak ve su kaybi ister istemez oluyor. Ben de kesemde su azalmasin diye bolca su icmeye ve tuzlu bisileri de yemeye gayret ediyorum yoksa tansiyonum düşerse kan basinci da duşer bebeğe az kan gider içtiğim su boşa gider. bol bol suyunu iç tansiyonuna dikkat et düşükse tuzlunu da eksik etme. Bir doktora daha görünmen de iyi olur ,doktor takvimi sayfasından doktorları iyice araştır ve iyi bir doktor bulmaya çalış. Ben gebeliğimin başında birçok doktora gittim, kimisi gözükmez duyulmaz diye başından savdi kimisi birsuru test isteyip derine indi ,kimisi düşük riski az olsa da progesteron verip işini sağlamlaştırdi… hepsi çok farklı ya.