Alir Selam kızlar 25+3teyiz. Göbek deliğimin etrafında ağrı var. Bebeğin büyümesinden kaynaklı mıdır acaba bu durumu yaşayan var mı aranızda ?
bendeanneoldum_ Alir bende aynı şeyi yaşadım sadece göbek deliğinin etrafı ağıryodu sonra geçti zaten bı daha da ağırmadi benim dokununca sadece orası ağırıyodu çok şükür bişey olmadı bence Bebek büyüdüğü için o ağırı oldu
Ireeeeem Alir aynı şikayeti doktoruma söylemiştim ultrasonla baktığında rahim tam göbek deliğini geçiyor o yüzden oraya ağrı vuruyordur demişti
Sebnem9593 Alir benim de ağrıdı 1-2gun boyunca sonra bir sabah uyandim karnim buyumus ağrı da gecmisti
Alir Ozoooo @bendeanneoldum_ Ireeeeem Peki doktora gitmeme gerek var mı sizce bunun için . Karnım çatlamaya başladı bende büyümeye bağladım daa yine de insan bir korkuyor.
bendeanneoldum_ Alir valla ben gitmedim kendiliğinden geçti ama sen gene kokuyosan gidebilirsn olmadı uzan dinlen
Ozoooo Alir yok canım sırf bunun için gitmene gerek yok numarası varsa sorabilirsin yoksa bir sonraki muayenende sor
Alir Sebnem9593 Ozoooo bendeanneoldum_ Çok teşekkür ederim kızlar içim rahatladı biraz her şeye uyuz oluyo insan bu dönemde ya 😍🙏🏻
BirazbundanBirazondan1 Alir benimde o aylarda olmuştu. Göbek deliğinşn etrafı sanki iğne batar gibi ağrıyordu. Doktoruma söylediğimde çatlama için ne kullanıyorsan onu sür demişti. Ağrı oldukça ben bebek yağı kullanıyorum. Onu sürüyorum