ElAE bnde 38+5 gittim doktora muayene etti bebek geliyor sancı verecem dedi şimdiki aklım olsa asla kabul etmezdim insanın kendi sancısı daha hafif oluyor ama sen mecbur alacaksan hep iyi düşün bol dua et bn sanci sırasında derin nefes alıyordum hafifliyordu dua ettim sancı boyunca sağ salim alırsın kucağına inş