aysin996
Bende ewlenmeden önce wardi ilk bitaneydi dikkatimi çekmişti kintorul ediyordum sonra çoğalmaya başladı sonra ben dermotoloji gttim özele. Doktor baktı gental siğil dedi wirus dedi bunu 3 seans da yaktı ve ayriyetten 3 doz hpv iğnesi wuruldum sonra geçti o siğiller 3 sene okdu hayla çıkmadı çok şükür bu bulaşıcı eşinede gecebikiyormus bu bilgin olsun birde hamileyken de yaktirilabiliyormus doktor söylemişti hamile çok yaktıran warmis yani soğuk uyguluyo uyustrmuyo biraz çok can yakiyo ama geciyo