Bugün yine kontrolüm vardı. Bebek kanala yakın ama hala girmemiş. Açılma yok. Sancım bir iki tane 60lı çıktı. Çok değil dedi doktorum. Herhalde 41in dolmasını bekleyecek nazlı oğlum. 🥹
Hal böyleyken bir anda normal yolla sancılanıp doğumu gerçekleşen var mı merak ettim sormak istedim. Suniye lüzum duymak istemiyorum 🥺