Elzem07 Doğum yapmadan önce sigortaya ne zaman bildirim yaptınız kızlar? Ve doğum belgesi vs ne alınması gerekiyor hastaneden?
defnezumram Elzem07 32de analık iznine ayrılıyorsun doğumdan sonrada doğurdum diye rapor alıp doğum iznine devam ediyorsun
4207smyy_-_ 32 haftada aliniyo doğum izni izin esnasında sigortanın devam etmesi gerekiyor.Bi de belli Bi süre sigortalı olman gerekiyor burada biliyorum ben de pazartesi doğum iznine ayrilcam…bu kadar biliyorum