Rabissss995 ben de 36+3 dün fazla da iş yapmadım aslında ama kuyruk sokumum tutuldu gibi oldu geceden beri de arada karın ağrısı hissediyorum üşütmüşüm gibi
Ama bebeğimin hareketleri çok iyi kıpır kıpır
Ben de merak ediyorum yalancı sancı dedikleri bu mu acaba