yenibirannis Günaydın güzel annişler ve gebişler 8 aylık olduk bu aylarda bel ağrısı normal mi tek taraflı ama şiddetli değil sancı batma gibi yataktan kalkınca hissettim varmı yaşayan yada Dr bi durum varmı gece baya esiyodu acaba soğuk girmiş olabilir mi
SevvaallEr Magnezyum kullanıyormusun? Kalsıyum eksıkıgıde yapabılıyor agrıyo bazen, sıddetlı degıl ama hareket halımdeyken yururken falan aksatıyodur
yenibirannis SevvaallEr Dr magnezyum verdi toz şeklinde ama sürekli kullanmamı istemiyor 2 günde 1 diyor bebek hareketlerini azaltyomus ondan bende hergün içmiyorum evet böyle ağrıdan çok batma var yürüyünce aksatyo acaba dün soğukmu yedim dedim üstüm acıldı da
SevvaallEr Oda etkiler hamilelikte cabuk üşütebiliyorsun ben yazın ortasınd bile 1 gün çorap giymiyim belim kopuyo sankii🥲 2-3 gün istirat et gecmezse gene doktoruna danış bendede kalsiyum eksıklıgı var günde 2 kere ıcıyorum hap