aslii57 Kızlar 3 ünde aşılama oldum ,9 gün oldu aşılama günü ile 10 gün çatlatma ignesini de 1 inde yaptım 11 gün oldu. Sabah test yapmak istedim ve her zamanki gibi negatif. Sizce erken mi pozitife dönme şansı var mıdır ? Çok üzüldüm ya 😭
Hatice333 aslii57 canım bende 11. Gün yaptım negatif 2 çıkmıştı 13. Gün yaptım 13 çıktı acele etme inşallah pozitiftir erken daha ☺️🙏
27r1907 aslii57 cnm bende 3 de tüp bebek yaptırdım 9 da test yaptım negatif ti dün kan verdim pozitif en iyisi kan testler yanıltabiliyor
aslii57 dudaktan_kalbe25 bilmiyorum ki iğnenin etkisi bile gitmis iğne etkisi ile pozitif çıkar demişlerdi
tatlibebegim_ aslii57 bi arkadaşımın 13.negatif çıkmıştı testte 15.gün pozitif gördü kanda bida yapma test, benim çatlatma iğnesi 10.gün tamamen negatifdi bu sefer yapmıycam🥲
Seydaa123456 aslii57 en güzeli en hayırlısı tez vakitte olsun inşallah sağlıkla kucagınıza almak nasip olsun kendinizi strese sokmayın çünkü beyin inanın herşeyi değişterebilicek bi güçte güzel düşünün güzel olsun 🌸
tatlibebegim_ aslii57 canını sıkma pozitife döner Allahın iziniyle çok kafaya takıyosun sen stres yapma 😗