Tuqbakose Merhaba ankara da devlet hastanesinde kurtaj olan oldu mu anestezili mi oluyor acili agrili bir islem mi neyle karsilacagimi bilmiyorm
Merve_volkan Tuqbakose ben etlik şehir Hastanesi’nde oldum tamamen uyuttular hiç bişey hissetmedim sonrasında da bir ağrı acı yaşamadım
Tuqbakose Merve_volkan bende oraya gittim muayenelerime simdi kurtaj icinde orasi karar verdi korkuyordum acikcasi uyutmazlarsa diye