Bahar03_ Kizlar 12+4 haftalik hamileyim doktor 2 kere bakti ve kiz bebek dedi mide bulantilari sivilcelenme hersey kiz belirtisiydi ve cinsiyet tahmincileri herkes kiz dedi ama kayinvalidem tutturdu erkek benim hislerim cikar erkek olacağına inanıyorum diye surekli erkek diye diye kiza daha cok yoneldim bende anlamiyorlar ve bende kendi kendime acaba erkekmi demeye basladim ustelendigi icin ikiside evlat saglikli olsun oncelikle ama birseyin boyle ustune gidilmez üzülürüm bende erkek erkek denilince
Aysee1123 Bahar03_ Sivilcelenme ve bulantıyla alakası olmuyor cinsiyetin o ayrı bir konu fakat benimde doktorum 12+4 te kız demişti. Kızım oluyor 29+0 ız 🦄 Hayırlısı olsun şuan daha erken sayılır fakat 3-4 hafta sonra daha net olur
Derinnmom Bahar03_ benim ablamında öyleydi cinsiyeti belliydi ama kaynanası tutturdu erkek olacak diye. Ablamın kızı doğdu kaynanası sırf bebeği kız diye yıkamasına bile yardım etmemiş hiçbir şeye karışmıyorum demiş
nb- Bahar03_ ne tahmincileti dinle ne belirtilerdem yola çık ne de kaynananı dinle. Hepsi fasarya. Doktor ne diyosa o
adatuna Belirtilerle cinsiyetin bir alakası yok sadece bünye meselesi. 12.hafta cinsiyet için erken benimki sonradan değişmişti.
Hil7889 Benim kızım olcak cildim çok düzeldi bunların hepsi tesadüf ya… Hislerle ya da belirtiyle belli olmuyo maalesef insan heyecanla bekliyor evet ama en sağlıklı sonucu 15-16. Haftalarda söylüyorlar az kalmış 🌸
Hil7889 Derinnmom sonra da cocuk bizi sevmiyo oluyo ya… ya da gelin cocuğu soğuttu oluyo. Rezil kadın.
Bahar03_ Derinnmom doğana kadar erkek der heralde benimkide birde degisik batil inançlari var 7.ayda alınırmis bebek esyalari ne alakaysa birsey olurmuş
Papatyakokulukiz Bahar03_ belirtiler belirlemez cinsiyeti 16 17 haftalikken belli olur . Sağlıklı evlat nasip etsin mevlam ikiside tatlı evladın
Emire01 sevgikocal6363 kardeşimi yeni kaybettim trafik kazası geçirdi 21 yaşındaydı benim kuzum. O yüzden doktor acil kontrole çağırdı orda gözükmüyor dedi