Gul2769__ Merhaba arkadaşlar ben burada daha çok yeniyim daha önce bir kürtaj geçirdim şu an 11 haftalık gebeyim daha önce benim gibi kürtaj olup şu an hamile olan var mı kaç haftalıksınız ve neden kürtaj olmuşsunuz?🍂
2Mom2 Gul2769__ benim de sağlıksız bir gebelikti kendiliğinden düştü ardına kürtaj oldum 6 ay sonra hamile kaldım şimdi 38. Haftadayım haftaya kızıma kavuşuyorum 🐣
Denizim921 Gul2769__ bebeğim 8 haftalıkken kürtaj oldum kalp durması nedeniyle şuan 13 haftalık ikizlerime hamileyim rabbime şükürler olsun her şey yolunda şimdilik bundan sonrası için de olması için elimden geleni yapacağım kayıp yaşamak çok zor rabbim isteyen herkese nasip etsin.
gamzecgr Gul2769__ 8 haftalıkken kalbi çok yavaş attığı için kürtaj oldum anomali vardı arkasından 1 ay sonra ikizlerime hamile kaldım şimdi 17. Haftanın içindeyiz çok şükür 🌸🌸
GlstnMrt Gul2769__ benim ilk gebeliğim boş kese olarak sonuçlandı kürtaj oldum bı ay sonra ilk iliskimde hamile kaldım şuan 29 haftalık gebeyim 🥰
Gul2769__ 2Mom2 yaaa sağlıkla kavuşun inşallah hep.merak ediyordum başta kürtaj olup sonra bebeğini sağlıkla alan varmı.diye bende kan pıhtılaşmasi çıktı şuan iğne kullanıyorum bize bol bol dua edin olurmu
thsz13 Gul2769__ merhaba canım sadece iğne mi kullanıyorsun? gebelikten önce coraspirin vs kullandın mı? yoksa bebek olunca sadece iğne mi kullandın?
arirangg Gul2769__ Benim bebeğimin de kalbi durmuştu, kürtaj oldum. Genetik testte kan pıhtılaşması çıktı, iğne kullandım. Bebeğim sağlıklı bir şekilde doğdu. Darısı sizin ve herkesin başına🌺
Gul2769__ Denizim921 hemde çok zor bende sizin gibi oldum Rabbime şükürler olsun benimde bebeğim şimdi 11 haftalık 🤲🏻Rabbim sağlık ile hayırla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻🤲🏻
Gul2769__ gamzecgr yaa maşallah benimde bebeğim 8 haftalıkken kalbi durmuştu kan pıhtılaşmasından şüphelendi doktorum şimdi iğneleri kullanıyorum 11 haftalık olduk sağlıkla alalım inşallah bebeklerimizi kucağımıza 🤲🏻
e_blue_sky_a Gul2769__ şüphe ile nasıl iğne kullanabiliyor ki doktor ilk defa duydum, benim doktor şüphe ile coraspin bile vermedi. Zararı olur dedi. Bu doktorlar aynı tıpı okumuyor mu hepsi başka
Hasret5506 Gul2769__ ben kürtaj oldum 3 ay önce 7 haf. Korkuyorum bişi cikcak diye doktora gitmedim henüz diğerinde kanamam olmuştu 🥺
Gul2769__ Hasret5506 git canım git neden aksatiyorsun belki ilaç kullanman gerekecek benim gibi aksatma p.tesi günü ilk isin doktora gitmek olsun ben şimdi iki haftada bir gidiyorum kontrolerime bile gidiyorum
Gul2769__ thsz13 gebelik olmadan önce coraspirin kullandım hala da kullanıyorum progestan da kullanıyorum üç hafta haftada bir düşük onleyici ignede kullandım yeni bitti şimdi hem coraspirin hem progestan hemde kan sulandirci iğne kullanıyorum
Hasret5506 Gul2769__ gidicem canım zaten ilk gözüktüm öğrenince 1 haf. Gel dedi bende 2. Haf tadayim bakalim