Kızlar dün markete gitmiştim ekmek almak için evime de çok yakın sabah sekiz buçukta felandı bir anda marketin içinde başım dönmeye başladı gözüm karardı bayılmışım yere sert bir şekilde düşmüşüm kafamda biraz şişlik ve bel ağrısı var hemen ambulans arayıp hastaneye götürmüşler tansiyonum 5/7 çıkmış hemen serum taktılar EKG çektiler tahliller normal çıktı iki tane serum taktılar sonra bebeğe baktılar şükür bebek iyi taburcu ettiler bugün sabah yine aynısını yaşadım yani mutfakta kahvaltı hazırlarken başım dönmeye halsizleşmeye ve nefes alamamaya başladım biraz uzanıp ayaklarımı yukarı kaldırdım 14+2 haftalığım sizde tansiyon düşüklüğü vs oluyormu ya da normal mi ?