Hastaneden eve geldikten sonra banyo yaptırdık göbek bağını güzelce kurulayıp doktorun verdiği göbek bağı kurutucu spreyini sıktık kendiliğinden bir hafta sonra düştü doktor eve gidince banyo yaptırabilirsiniz demişti çünkü göbek bağı bazen 2-3 haftada da düşebiliyor havalar sıcak zaten bebek bunalıyor banyo yaptırmayınca tırnakları çok hassas o yüzden 40 ı çıkmadan kesilmesini tavsiye etmediler kendi kendisine kırılıyor zaten