Kızlar bende 3 ay önce fark edip gitmiştim yine kontrol zamanım geldi ama 3 ay önce ağrıyor diye giden yerim kontrolden sonra ağrısı bitmişti çok şükür tekrar başldı. Bende çok korktum ya. Fibroedonm var bendede ve bir sürü myom var dedi iyi huylu ama kontrol altnda olması lazm demişti. Sizde de ağrı yapıyor muydu