Brcnn özür diliyorum canını sıkmak gibi olmasın ama ben çok şey yaşadığımdan biliyorum eğer yükselmiyosa ya dış gebelik ki inşallah değildir kimyasal gebeliktir çünkü dış gebelik için hastahanede yatırıp iğne ile düşürmeye çalışıyorlar ama kimsayal gebelikte kendiliğinden düşüyor hiç olmazsa benim ilki kimyasal ikincisi dış gebelik üçüncüsü de ikizler Di aralarında zar yoktu tek kesedeler Di kalpleri durup ölmüşlerdi inşallah iyidir bebeğin inşallah ben yanlış biliyorumdur canım