mavilibisey Hamileliğe sevinirken şimdi de değer çok yüksek mi acaba diye düşünmeye başladım. Bir sorun var mı diye? Bu değerlerde olan var mıydı adeti gelmeden? Normal midir her şey?
tlhmrv mavilibisey değerin gayet güzel yüksek olmasi sağlıklı olduğunuda gösterir. önemli olan 2 katı artması canım tekrar kan vermelisin . Hayırlı olsun 🙂
aygulss06 Maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin genelde yüksek beta ikiz gebelik diye duyuyorum benim içinde dua eder misiniz bende kaç senedir evlat sahibi olamıyorum ismim aygül şimdiden Allah razı olsun 😊🙏🌸