Tttlkk 28 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2-3gündür hareketlerinde azalma söz konusu yatınca hissediyorum ama o da az geliyor. Okudum normal falan yazıyor ama Bi kuşku düştü işte sizde de böyle oldu mu? 16.agustosta kontrolüm var
-Elif123- Tttlkk bizde 28+2 yiz ve azalma oldu hareketlerinde. Sürekli konuşuyorum hareket etsin diye.
Tgcgkhn Tttlkk büyümek için uyuyorlarmış 30. Haftalardan sonrada yeri daraldığı için hareketleri azalacak
Kpln61 Tttlkk canım bende 2 gündür öyleydi düzendi hareketli ara ara hareketlerde yavaşlama oluyor anladığım kadarıyla
Tugbavepamuguuu Tttlkk benimde öyle ya 27+3üz hareketlerinde azalma var benimde pazartesi kontrolüm bi an önce gitmek istiyorum