Hicranbeyazkan Kızlar Murat Şenol doktora giden var mı aranızda sezeryanı kaçıncı hafta da alıyor ☺️ merak ediyorum bana gün vermedi hala 34 haftadayız 😃
Dilara-26 Hicranbeyazkan merhaba. Ben Murat beye takipliydim 23 haziranda sezaryen doğum yaptım 😌 Biz doğum tarihini 37. Haftamda netleştirmiştik. Senin için daha çok erken gözüyle bakıyordur o büyük ihtimalle ☺️
GBoz Hicranbeyazkan vişnelik ümitte sabahattin hocaya gidiyorum o da öyle bekletiyor canım ne kadar içerde durursa o kadar iyi diyor. Çarşamba 39 haftalık oluyorum tam ama kontrole çağırdı hala sen düşün. 40ta alacak gabila 😂
Hicranbeyazkan Dilara-26 ooo baya bekletiyor o halde 38 in sonunda alıyor o zaman bakalım yine sorucam ablam kalıcak başımda onun da iznini ayarlaması lazım Murat hoca da söylemiyor 😅
GBoz Hicranbeyazkan bir de evet gün vermiyorlar ya nedense. Bir arkadaşım eylülde doğuracak başka şehirde şimdiden doğum tarihi belli hatta eşiyle evlilik yıldönümlerine göre ayarladılar
Hicranbeyazkan GBoz çok uzun değil mi ama normal doğum olur öyle zaten ben normal istemediğim için sezeryan tercih ediyorum o kadar beklemenin mantığı yok 😅😅😅 ahhh ahhh
GBoz Hicranbeyazkan çok uzun gerçekten. 3.sezeryanım olacak bir ilk doğumum bide dış gebelikten yine sezeryan olmuştum. Ona rağmen daha bekletiyor doktor. Çarşamba kontrole gittiğimde bir sonraki hafta yani 40ta alırım derse gidip başka hastanede başka doktorda doğurmayı bile düşünüyorum
Hicranbeyazkan GBoz bencede mantıklı yani normal doğum olsa bekle tabi de ama sezeryan belli zaten neden oyalıyprsun ki ayrıca içinde durması evet daha iyi ama fazlası zarar 😌
Hicranbeyazkan GBoz ayyy ne güzel ya inşallah yarın bende gün alırım ablam iznini ayarlıcak çünkü ona göre başımda kalacak başka biri de yok 😃
Ocak04_26 Murat hoca sezeryan ve normal doğum konusunda yönlendirme yapıyor mu? Ben normal doğum yapmak istiyorum. Gebelik şekerim var diyetle kontrol ediyorum bebeğim de günüyle uyumlu ileri değil. Acaba normal konusunda teşvik eder mi?