Bende 2013 yılında hamileydim 10 yaşına girecek oğlum 8 ayımda öyle bir kaşınmaya başladım ki sabah akşam duşta olup anneme sürekli kesele diye yalvarıyordum çünkü öyle kaşıntım hafifliyordu bir hastaneye gittim cildiyeye sen uyuz olmuşşun dedi bana ilaç verdi tüm vücuduma sürmem için meğersem bebeğe zararlı ilaçmış ve uyuz filanda değilim neyse 2 gün kullandım geçmiyor başka doktora gittim dedi ki bu tamamen hormonlarından kaynaklı ve her hamileliğinde sen bunu yaşabilirsin 2 ilacı karma yaparak sürmem gerektiğini söyledi Allah ondan razı olsun ne kaşıntı kaldı nede uykusuz geceler sonrada oğlum doğdu ☺️ şu an 2 ye hamileyim 13 haftalık bakalım bunda olacak mı bilmiyorum 🤷🏽♀️ fakat her hamilelik bir değil rabbim tüm annelere ve bebeklere şifa versin inşallah 🙏