Cdmmeskkyy 30 haftadan beri tüm ölçümlerde 2-3 hafta geriliğimiz var hâlâ devam ediyor 37+1iz 38e doğum planımızı yaptık ama kan akımı, suyu, nst normal ilerliyordu. Bunlardan birinde bir sorun olabilir o yüzden yada açılmadan dolayı yatış yapılmış olabilirsiniz.