Saby06 hemen hastaneye gitmenizi öneririm korkmayın stres yapmayın ama önlemi elden bırakmayın daha çok küçük sancınız falan çıkarsa doktorunuz müdahale eder vaktinde. Şu an hastanede yatıyorum 31+6 yız sancım çıktı. Sağlıkla zamanında gelsinler inşallah