Love13 Selam kızlar bebeğim 20 günlük ve bu aralar sürekli çılgınlar gibi ağlıyor ve emmeden sakinleştiremiyorum sadece emince sakinleşiyor. Gazı varmış gibi veya kaka yapamıyormuş gibi davranıyor ama ikisini de yapıyor gerçekten çıldırmak üzereyim 😭