DilannBahtiyarr Kızlar bıçak gibi saplanan sancım var dakik olarak takip etmedim ama birkaç dakika sancım sürüyor sonra geçiyor sonra tekrar aynısı gibi başlıyor 3 4 kez aynı şekildeydi ilerledi hala da sancılıyım doğum sancısı mı yalancı sancı mı sizce