Ya acıya tahammülüm cidden yok ben kesin bayılırım diyorum eğer normal doğum olursa. Yok bayılmazsın ben bile bayılmadım diyo bir kaç arkadaşım. Şimdi sorum size doğururken bayılanınız oldu mu? 🥺 Birde normal doğumda dikişleri uyuşturup mu dikiyorlar yırtık, kesi olursa; yoksa acıyı hissediyor musunuz? 😩