Merobebe ben varım. Yeni gitmeye başladım gerçi.. 3.kez gidicem. Süleyman Taner Dinçsoy Dr. Um. Çok memnunum ilgisi, alakası, hiçbir sorumun cevapsız kalmaması, aceleci davranmaması.. Bunlar bana çok iyi geldi. Aklımda Erdoğan Koca beyefendi de vardı ama gerek bile görmedim Süleyman bey'den sonra.. Hastane çok temiz, muayene odaları da öyle. Özel hastane gibi ferah. Katları bilmiyorum ama giden arkadaşlar tek kişilik, 2 kişilik ve 4 kişilik odalar olduğunu, yine çok temiz olduğunu söylüyorlar. Tüm personeller özenle seçilmiş gibi ilgililer, asla tersler şekilde konuşmuyorlar.. Ben şimdilik memnunum. İlk doğumumu Güney Adanada Osman Çakar beyefendi yaptırdı. Osman bey zaten harikulade bir Dr. Süleyman beyi de başka bir arkadaşım önerdiği için gittim ve nasipse şehir hastanesinde, en kötü ihtimalle Osman beyde olacak..