kanama oldu bşraz önce 11 haftalık hamileyim yarın kontrolüm var 8.haftada da oldu kahverengi kanama şimdidenoldu tüp bebekle hamile kaldım hem şgnw hem fitil progesteron kullanıyordum fitili 8. haftada bıraktık ondan olmustur dedi doktor geri basladık şiödi igneyi bıraktık tekrar oldu insan endiseleniyor sizde yasayan var mı bu durumu