Ekz 2 haftadır bağırsak sancısı çeken biri olarak bugün formülünü buldum 😂 6 7 tane gün kurusunu içini açın, tavaya koyun, üzerine bir yemek kaşığı toz şeker gezdirin, bir kaç kaşık tereyağı ve yüzeyine çıkacak şekilde kaynar su koyup ocağa alın yağ erisin suyu çeksin. Bugün o kadar rahatladım ki daha hepsini bitiremeden lavaboya gittim deneyin