GncaAaaa Selam kızlar dogum sonrası ıcın onceden kullanan memnun olan ya da suan alan yıne tavsıyeler uzerıne korse fikirlerinı alabılırmıyım 😊
ogrencianne35 GncaAaaa ecz aldık cırt cirtli korse 6 saat sonra ayaklandim ebe ve hasta bakıcı hemen sardı her ayağa kalktigimda sarıldı 20 gun takabildim doğum yaptığım dönem çok sıcaktı
Gizemliana Bende yamuna marka korse aldim umarım dogumdan sonra dedikleri gibi şekillendirir ve inceltir
Gizemliana Gizemliana Minaa_m evet o şekilde aldım. Onu bir müddet kullandıyım da sonra duruma göre basen kalça göbek yani yarım tayt gibi kopçalı istiyorum bulabilirsem.
Candanylmz Korseyi takın owlii olan iyi hamiş anneler dogum sonrası mutlaka takın aman sıcak baydı beni ayy sıktı beni diyip çıkarmayın 😂😂 o göbek mis gibi gidiyor sezaryen olalı 1 ay 6 günüm oldu göbek gitti korse ve evde bebişle ugraşmak yok ediyor 😄
mirlerinannesi Candanylmz korsenin resmini veya linkini atar mısınız birde sezeryandan ne kadar süre sonra takmaya başladınız
vanilyali99 Candanylmz günde kaç saat taktınız 😄 bide 15gun içinde Korse etkili Çorap giysem nasıl olur pentide var Korse takana kadar biseyle toplamış da olurum . Merak ettiğim diğer şey de göbeğiniz eski haline döndü mü yoksa görünümü kötü mü oldu çatlak vs yada başka bisey kararma gbi
Candanylmz dolunayes Ameliyattan 15 gün sonra taktım ben hemen takmak iç dikişlere zararı var o yüzden bekledim biraz ödem kilo ilk 1 haftada gidiyor 2 hafta taktım şuan hiç yok ve korse takmayıda bıraktım
Candanylmz mirlerinannesi https://ty.gl/de4lxp1cyp Korse linki canım. Ben 15 gün sonra korseyi taktım iç dikişlere zarar gelmesin diye. Zaten ilk hafta ödem gidiyor o göbek hafif iniyor ikinci hafta aralıklı takarak indirirsin asla kalmıyor inanın
GncaAaaa Herkese Tesekkür kızlar 😊 bende sezeryanla dogum yapıcm korse cok onemlı dıyrlr ılkınde kullanmadm kuşak sardı annemler ama smdı ıstyrm
Candanylmz dolunayes Bel otomatik incelmesine geri dönüş sağlar korse yada tayt aynı yanlar gidiyor önemli olan zaten alt göbek önden olan zaten normal korseyi bile sıkınca yanları çektigi için incelme her türlü oluyor inanki