Kvsrnl123 Kızlar 7 haftalık hamileyim kan testlerim yapıldı ve hepatit c 2.48 çıktı doktor dahiliyeye gönderdi 11 aralıkta gideceğim ne olacak çok korkuyorum inşallah bir sıkıntı çıkmaz var mı aramızda böyle olan lütfen bi açıklama yapın ben hiç bir şey bilmiyorum ne olacak onu hiç bilmiyorum çok stres yaptım 😖😖😖
Gkhnm97 Kvsrnl123 canm suan kac haftalik hamilesin hepatit c pozitif cikmis sende heralde bnimde pozutif cikti sende bi sıkıntı olmusmuydu cok korkuyorum suan 😔
Twin_mother2 Kvsrnl123 hepatit c testi çok hassas bi test yanlış sonuçlar verebiliyor biz sağlık ocağında yapmıştık beklemen dolayı pozitif çıkmıştı sonra devlette yaptık meğer negatifmis
Ozican Gkhnm97 HCV gebelik sırasında bebeğe geçmez. Ancak doğum sırasında geçebilir, bu risk yaklaşık % 4 tür. Risk aynı zamanda HIV taşıyıcısı olanlarda daha yüksektir. Doktorunuz daha iyi bilgi verir ama internette makalede böyle bişey okudum.
Kvsrnl123 Gkhnm97 sağlıkoxağında kan vermiştim hata olabiliyormuş labortuarda birinin nefesinden geçmiş devlete gittim orda kn verdim sonra temiz çıktı çoğu zaman herkeste bu yanlış çıkabiliyomuş
Gkhnm97 Ozican canm ya cok korkyrm sınırda cikti insallah yavruma bulasmaz ama hastaligin ilerleme riski varsa o da kotu bni etkiliycek😔
Melon Benim ilk testim pozitif cikmisti ama bir ileri testi daha var panikleme. Onu da yaptir. Sonucu biraz gec cikiyor. Benimkinin yalanci pozitif oldugu anlasildi hormonlardan antikorlar karisiyormjs ve bazen boyle cikiyormus. Sen tamamen baska bir yerde ya testi yeniden yptir yada ileri testini yaptir. Ayrica cocuga gecme durumu da sezaryen dogumla olunca cok yok. O donem Cok arasturdim doktorlar bu konuda bilgililer biliyorlar ne yapmalari gerektigini.
Gkhnm97 Melon canm bn ac karnina devlette yaptirdim tekrardan o zaman pozitif cikmadi negatif cikti ama tok karna olunca pozitif cikiyor ileriki tahlili nasil canm bunun gercekten pozitifmi diyemi bakiyolar
Gkhnm97 Melon o ileriki test ne diye geciyor canm doktor sana kendisimi istemisti bide degerin kac cikmisti senin o zaman
Melon Vallahi 2 civari gibi aklimda kalmis ama net bakar yazarim canim. Ben o panikle once baska bir merkezde yaptirdim ayni testi , sonra gittim Ileri testini de ilk testi yaptirdigim yerde yaptirdim.hcv rna yaziyor canim. Ikisi de sukur negatif cikti. Ama dedigim gibi arastirdigimda da bebege gecme durumunun doktorlarin dikkati sayesindd dusuk ihtimal Oldugu yaziyordu.
Melon Melon doktor kendisi istemisti. Ama zaten rutin bir prosedur dedilerdi o zaman. Boyle sinira yakin pozitif cikanlarda bu ileri testi devlet de olsa ozel de olsa yapiyorlarmjs. Ozellikle hamilelerds yalanci pozitiflik cok cikiyormus. Hormonlar ve antikorladdan sebep
Gkhnm97 Melon anladm canm bnmde degerim 1 cikti rna ya bnde baktirtirim korkyrm insallah bsey cikmaz ya
Melon Melon ayrica canim boyle pespese yazdim ama aklimdayken yazayim cok paniklemistim o donem cunku. O hcv rna testi icin soyle ihtimaller soz konusu onu goruyor test: 1- hepatit olabilrsin evet 2- antikoru tasiyor olabillirsin yani hastaligi kapmis ama atlatmis olabilirsin. 3- tamamen negatif olabilirsin
Gkhnm97 Kvsrnl123 anladim cok korktm bnde belkide bnmde yanlislik oldu insallah oyledir nefesten gecen biseymi acaba bu ya
Melon Ta Gkhnm97 tabi tabi baska yerde de yaptirdim zaten bir kez negatif cikarsa kesin negatif diyorlar. Insallah oyledir senin de. Ben cok paniktim o sebeple boyle detaylica yzdim canim. Sen git aile hekiminde yada bir ozel lab de tekrar yaptiriver. Cunku ilerisi test hem gec cikiyor hem de baya pahaliydi
Gkhnm97 Melon ileriki testi devlet yapiyor demi canm olmazsa enfeksiyon hastaliklarina yaptirtirim onu
Melon Gkhnm97 maalesef bilmiyorum ama internette yapiliyor devlette de ileri testi mecburi yapiyorlar diyordu. Ben ozelde yaptirdim cok maliyetliydi uyaririm.