Ayse_guney 38+6 karnım o kadar sertleşiyor ki bebeğin hareketleri de çok azaldı pazartesi günü sezeryan olacağım normal mi çok korkuyorum bide sezeryan korkusu var son 2 gün kaldı hem sevinç hem korku bı arada 🥺
Selnay Ayse_guney büyüdü annesi bazen böyle hareketsiz kalabiliyor ama bu durum uzun sürerse doktoruna danışmanda fayda var. Sezaryenden de korkma ilk mi bilmiyorum ama kendini bebeğine odakla . Bir kaç gün ağrın olur ama sonra toparlıyorsun . Bol bol yürü yatma daha hızlı iyileşiyorsun. Onu kucağına alınca zaten her şeye değecek. Sağlıkla gelsin 🌸
Ayse_guney Selnay yok canım bu 3. Çocuğum ilk oğlum 29 haftalık doğdu ikincisi 8 aylık doğdu o yüzden son haftaları hiç bilmiyorum iki sezeyanim var o yüzden korkuyorum 🥺