İlk doğumumda suni aldım zordu. Ve dikişlerim dört tane ol asına rağmen on gün oturamadım dikilirken hissetmedim hiç uyuşturuyorlar zaten ama bi dikişim çektiriyor gibi hissediyordum ikinci doğumum sunisiz kendi sancımla oldu çok daha hafif ve kolaydı sadece suni sancı da 3.5 saatte kendi sancımla 5 saatte doğum yaptım iki dikişim vardı ve hiç acı ağrı yaşamadım doğumdan sonra oturma kalkma sorun olmadı ben diken kişinin el yatkınlığı ilete alakalı olduğunu düşünüyorum