1prensesannesi_ bende 37. Haftadayım inanılmaz bir mide ekşimem var duramıyorum
Karbonatlı su yaptım içtim az önce
4 tane yastıkla yatıyorum
Uykusuzluktan ölüyorum ama uyuyamıyorum.
Doğum belirtisi değildir canım
Doktorum 5 dk da bir kasılma olduğunda gel dedi.
Kanama,suyun gelmesi veya 5 dk da bir sancı ( belden sırttan başlayan kuyruk sokumuna vuran regl sancısı gibi bacaklarına dahi vuran bir ağrı olması lazım )
Bende yoğun bir kanama olmuştu 31. Haftada erken doğum riski, böyle belirtiler oldu açılmam başlamıştı.
Durduruldu.
Bu tarz belirtiler varsa git yoksa gitmene gerek yok.
Bebek hareketlerinde azalma varsa da gitmelisin