Kızlar doğuma çok az kaldı heyecanlıyım ve aynı zamanda stresliyim de :) 38+3 pzts doktora gittim Herşey normal dedi kilosu 3300 dedi suyu falan da iyi dedi ama normal istediğim halde çatı muayenesi yapmadı sizler kaçıncı haftanızda çatı muayenesi oldu bu Arada bana 10 gün sonra gel dedi yani uzun değiş mi ben pzts tekrar gitmeyi düşünüyorum normalde son haftalar haftada nts girilir ya da 3 4 güne bir doktor mu çok rahat bilemedim 🤷🏻♀️