Kahvesi Kızlar 8 haftalık hamileyim, saçlarimi açtirmak istiyorum diplere değil sadece saçıma uygulancak ışıltı atilcak. Hamilelikte saçını boyatan varmı? Tehlikesi varmı? Doktorumla danıştım boyatabileceğimi söyledi.
Pamuk Kahvesi Ben hamilelikte kimyasal kullanılmasına karşıyım.Sacim bembeyaz Bi kalacak olsa bebeğim icin boyatmam.
nevermindcanim Kahvesi bence boyatmamalısın. yüzümüze sürdüğümüz kremlere bile dikkat ediyoruz bebegimize bişey olmasın diye. belki boyatsan bişey olmayacak ama diyelim ki oldu bunun vicdani yüküyle yaşayacaksın hep. bence bekleyebilir ama karar senin tabi ki💐
e_blue_sky_a e_blue_sky_a ilk 12 hafta bebeğin organ gelişimi olduğu haftalar. Zarar verebilir. Tabii şampuan vs bsy olmaz ama boya diş tedavisi çok gerekli hayati olmadığı müddetçe ilaçlar Bi çok şeyden uzak durmada fayda var. Ben 12oldum saçlarım berbat oldu bitkisel düşünüyorum doktor onaylarsa bitkiselde bile az miktarda kimyasal var çünkü boya tutmaz bakalım pazartesi soracağım
Minikyolculugumuz1 Kahvesi canım boya kimyasal olduğu için zarar verir bence riske atma doğumdan sonra boyat ya da sprey kullan
Ceylanv açık ortam veya hava alınan yerlerde boyatabilirsin bende boyattım bir sakıncası olmadı sadece kimyasal olduğu için fazla solumaman gerekiyor
Kahvesi Ceylanv dipleri boyatmayacam o zaman bi tik içim rahat ama bilemiyorum halen geçme şansı varmı kı bebeğe