Kızlar adetim 8 de olması gerekiyor. Dün gebelik testi yaptım negatifti. Aslında doktor bana pco dedi eşiminde sperm kalitesi bir tık düşük. Neyse adetim bugünle 5 gün gecikti. Bugünde bikini bölgeme ağda yapmıştım 3 saat sonra eşimle ilişkimin oldu pembe bir kanamam oldu ama pede gelmiyor peçeteye geliyor. Noluyor anlayamıyorum. Adet olacak gibi ağrılarımda var. Bilgisi olan varmı?