affa 29 olduk bir mor lahana kadar🌸benim bebiş sakin bu ara hareketleri de öyle çok az en son 27 de 1100 dü şimdi ne kadar bilmiyorum. Aşırı hareketli olmadı hiç bi zaman. 18’den 25 e kadar hareketliydi şimdiye nazaran ama şimdi öyle aman aman sürekli değil sakin bi bebeğim var. Normal mi sizce ? Birde derinden hissediyorum bazen kalp atımı gibi bazen de iki üç kez göbeğimin orda hissediyorum tık tık 🥰 günler azaldıkça bebeğim büyüdükçe daha da evham yapıyorum sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah 🤲🏼💗