damla68 Kızlar merhaba bugün öğlen saat 2 gibi balık yedim akşam saat 8 de gözleme yedim lorlu ama içim bulandı eve gelince kendimi zorladım ve istifra ettim bi sıkıntı olur mu bebeğe zararı olur mu
Bernasnli damla68 olmaz bence benimde bebişin sevmediği ya da fazla yediğim şeyler olunca sürekli ağzıma geliyor çıkartmak zorunda kalıyorum 31+5 im bide
damla68 Bernasnli evet bugün biraz karıştırdım herhalde çıkarınca rahatladım bide balık la lor yememin arasında 6 saat var