Fettah Merhabalar sağlıkla gelsin bebişleriniz inşallah 🤲🙏😊 Gebeliğim boyunca hep hedefim 36.haftayı görmekti Rabbim nasip etti çok şükür yumurta, kaşar,muz,tahin pekmez ikilisi özellikle de et ağırlıklı beslendim çok şükür ki şeker falan çıkmadı yemeklerimi hem kendim hem de bebeklerin sağlıklı büyümesi için ayarladım çok dikkat ettim inşallah 2.500 üstü doğarlar doktorumuz geçerler dedi 8 günümüz var sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim🤲🙏😊