Yelvi bence bu durum eşinizin size olan sevgisinden, şefkatinden, bebeği isteyip istememesinden, aile yetiştiriliş tarzına kadar hatta karakterine kadar değişen bi durum. Ben daha eşimin sen abartıyosun ya da of çok sıkıldım 3 aydır yatmandan dediğini duymadım. Ama benim eşim hamilelikten önce de yardım severdi bu sadece biraz daha arttı. yani bunun kıyasını yapmak saçma olur. Çoğu kadın ( görücü usulü hariç) eşleriyle bile isteye evlendi. Yani huyunu ölçüp tarttı. Ben böyle bir adam olmasaydı evlenmezdim mesela.