Ftmaskr İkili tarama testini yapmazsam hiçbir tahlilime bakmayacağını söyledi. İlk çocuğumda bu tarama testlerini yapıp çocuğumun down sendromlu olabilme ihtimali yüksek çıktığını söylemişlerdi. Doğum yapana kadar içimde hep bi üzüntü, sıkıntı stresi vardı. Doğum yaptım hiç öyle bir şey olmadı şükür.farklı Olsa da şükrederdim elimizden gelen birşey değil çünkü. Ben bunu Yaşar Can’a anlatınca ‘banane sıkıntısını yaşadıysan yaptırmayacaksan neden geldin’ dedi. Kontrolede mi gitmemeliydim anlamadım yani. Mecburi imzalamış bulundum. Sonuç ne olursa olsun başım üstüne ama insanlrın umursamazlığı özellikle bir doktorun böyle davranması benim için unutulur bişey değil bu yüzden gitmeyi düşünmüyorum.