Kızlar merhaba ben şuan 19 haftalık hamileyim. İkili tarama testi yaptırdım ve test sonucu negatif çıktı gittiğim doktor üçlü taramaya gerek yok demişti. Geçen gün başka birdoktora kontrole gittim ve benden amnion sıvı testi istedi sebebini sorduğumda işe sen çok zayıfsın Bu testi yaptırman lazım dedi herhangi bir geçerli sebep söylemedi bende istemediğimi söyledim imza attım. Bu ikinci gebeliğin ilk gebeliğimde 38 ile hamile kaldım ama zayıfım diye de hiç bu testi istemediler. Şuan da 43 kiloyum detaylı tarama testini bekliyorum aranızda bu testi yaptıran var mı nasıl yapılıyor yada testten sonra herhangi bir sorun olur mu sizce 🥰