Esra1994 1prensesannesi_ aaa günümüz aynı saglıkla gelsin inş bebişler siizn normal dogum mu sezaryen mi belli mi
Ayse_guney Elisa46 bana forum böyle bildirim göndermiyor paylaştığım bı postu anca forma girip yorumları okuyacam neden acaba bana güncelleme de gelmemiş
ikiprensannesi__ Elisa46 banada 34. Haftada geldi ay bı heyecan bastı 🥺 şuan 35+6 dayız bakalım ne zaman gelecek sabırsızlıkla bekliyorum sağlıkla gelsin inşallah 🤲
umudum23 Youngmotherr Yorumunuzu gördüm yazmak istedim insallah saglikla kavusmussunuzdur. Her sey yolundadir