Kızlar bugün idrar enfeksiyonu diye başlık actım neyse saglık ocagına gittim kıt test yaptı enfeksiyon çıktı ama ağrı baskı idrar yaparken ağrı oluyor yürürken sonra dayanamadım acile gittim orda tahlıl yaptılar nst falan derken doktor dedi enfeksiyon yok ben, şaşırdım ama baskı agrı var idrar koyu acaba 35 gircem bebek baskı yaptı içinmi bunlar