Kızlar başlıktaki gibi bu haftama kadar hiçbir lekelenme vs. Olmadı az önce farkettim afedersiniz adetten önce gelen akıntı gibi tam kan renginde değil bişeyler gelmiş suyum da sınırdaydı haftaya şuankinden az olursa doğumu başlatıcaz demişti doktorum hastaneye gitmeli miyim sizce az önce tekrar yine baktım bişey yok bu defa doktorum da şuan izinde nişan olabilir mi ilk gebeliğim bilgisi olan var mı?