Ediz Sevaldemir hamileligimin başından beri gidiyorum.prof.suna hanım çok memnunum.İlgisi anlayışı seni rahatlatması yetiyor.odaları ferah oda boyutuna göre süsleme masası değişiyor.Bebek Hemşireleri de çok iyi
Sinemiss Sevaldemir bende Nagihan kaya ya gidiyorum çok ilgili herşeyi anlatıyor eksi yönü asla yok. Ben çok memnunum☺️
Sevaldemir Mrv68 genel olarak bilgi almak istiyorum canım. Odaları, doğumhanesi, doğumdan sonra süsleme vs.yapıyorlar mı gibi?
Mrv68 Musa2014 ben gidiyorum ara ara ama henüz belli bir doktorum yok, elif eren çileri önerenleri duymuştum ama henüz kendisini göremedim
Sevaldemir Ediz masa odalarda mevcut mu? En merak ettiğim soruya sormadan cvp vermişsiniz teşekkürler :)
Ediz Sevaldemir hastanenin anlaştığı fotoğrafçı var.bilgi almak isteyince fiyatlarını veriyorlar.En düşük fiyat 700 liradan başlıyor sanırım
2018istanbul Ediz olmaması saçma zaten maalesef esenler medipol de süit harici normal odalarda masa yokmuş bi de o halimizle masa mı götürcez koskoca özel hastane🤪😳🤔
Balim Ayseleraslan ben nagihan hanıma gidiyorum çok memnunum. Duygu hanımın asistanını görüyorum çok kaba bi cok kez denk geldim tersliyo insani Asistanında önemli olduğunu düşünüyorum yardımcı olması doktorla aradaki iletişimi sağlaması açısından