Kızlar iyi akşamlar 8 haftalık olduk bugün salı günü kalp atışını duyduk sonra ne zaman gitmeliyim doktorum bişey demedi özel hastane takipliyim bu arada kan sulandırıcı iğne kullamıyorım sizce ne zaman gitmeliyim hamgi aralıkla gitmeliyim ilk gebeliğim daha önce bir düşük bir kürtaj geçmişim var bilgilendirirseniz sevinirim